I didn't even ask

gästblogg?!? räknas det om man inte har frågat? förlåt cupcake, men behöver skriva, och well här är enda stället jag kan för att jag inte kan skaffa en blogg utan att få ångest.

SÅ JA. HEJ.
jag som så hemskt har lånat bloggen, är en pissig 13åring som har skrivit här en två gånger innan och klagat som fan<3<3<3<3

idag var en väldans mysig och fin dag, tills för några timmar sen. då fick jag reda på att Kagrra ska disbanda och att min pappa ville skicka mig till en terapeut för att jag inte äter så himla mycket? ASJDVLDGVJLSRAGJSL fast sen sa min syster att han skojade, men tror fan inte det, aksaskdfjk hatar honom. äckliga cpjävel, som sitter i soffan en bit ifrån mig och pratar med sin tjej. jävla playerhora, sajfklajgklrgja!
men seriöst, att jag inte äter - det är hans fel, han har tryckt in mina tankar om tjockhet i mitt huvud med att säga att jag kommer bli fet om jag fortsätter som jag gör.
men GUESS WHAT?
på 2 veckor har jag gått ner 1,5 kilo, sug! lite, men ändå, och jag har säkert gått upp det nu igen på en dag... måste kolla sen, hatar att väga mig men måste göra det typ dagligen, varje kväll. över 55 - då äcklar jag mig själv. hahahah det är så fail att jag tycker att mina kompisar är smala när dom tjatar om att dom är tjocka - när dom är som mig. jag ser bara mitt eget fett. det är som om det täcker ögonen, hindrar mig från att se om jag ser okej ut. min mamma säger att jag har en så fiiiiiin kropp. jag vet att hon ljuger, även om jag vet att jag är smalare än vad jag var för 3/4 år sen. men jag är inte bra än, jag har fett hängande över byxkanten och mina ben, det enda som såg lite okej ut på min kropp, har blivit enorma. och ändå komer jag äta typ två chokladbollar imorgon, och kanske tacos i skolan... usch. äta - i skolan, det har jag inte gjort sen jag började på min nya skola efter sommarlovet. och nej - ingen tacos imorrn. jag gör som alltid, säger att jag har ätit och går hela dagen med att bara äta frukost och kvällsmat. nomnomnom<3
fast jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR mat. egentligen är jag nog bara lat! hahaha, skulle ju kunna äta normalt och träna, men hatar att träna så :D

orkar inte med min pappa hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.