Teenage Dream

Konstigt nog har jag fastnat för låten Teenage Dream med Katy Perry. Jag vet faktiskt inte varför, det är väll för att den har en text som jag kan relatera till plus att den är så lätt att få på huvudet.
Jag har ångest konstant, känner på min mage, känner hur den växer. Växer som fan.
Vågen kallar på mig, men jag vågar verkligen inte väga mig, dels för att jag inte vill se hur mycket jag väger, och dels för att om jag ser hur mycket jag väger skulle jag dö. Jag skulle dö psykiskt, hjärnan skulle smälta och jag skulle ligga på golvet och skaka.
Maten är min värsta fiende, jag vill inte äta. Jag är tjock för leva. Jag vill dö. Jag hatar mat och mamma och pappa som tvingar i mig det jävla poeydtgsdåäoyghodauliduydlasgykuagyhlteihwerfjashbanfashfasfsafuasfasfasfasfasf.
Jag vet inte riktigt vad jag gör med mig. Jag vill inte veta heller.
Den får ta kontrollen.
Då slipper jag.
Jag orkar inte, det är så jävla jobbigt att ta kontrollen, jag har inte kontrollen på någonting.
Maten kommer in i munnen
Magen sväller
Jag dör
Vikten ökar
Jag dör
Fingrarna ner i halsen, jag vill spy upp allt det äckliga, jag vill smutsigheten, men den är alltid där.
Den sitter fasst, på magen, jag blir aldrig ren om jag inte går ner i vikt.
Jag ska gå ner i vikt
Annars blir jag föralltid smutsig, då kan jag göra vad som helst, då skulle jag till och med kunna prostituera mig själv. Jag blir ändå aldrig ren, jag blir ändå aldrig fin. Jag har aldrig varit fin. 

You make me
Feel like
I'm living a Teenage Dream
The way you turn me on
I can't sleep
Let's runaway
And don't ever look back
Don't ever look back

Jag saknar er: Felicia, Maja och Emelie.

Jag älskar er så otroligt mycket, jag hoppas att ni vet det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.