Dagen.

God afton bloggen.
Jag måste verkligen fixa till dig snart, som tur är ska snällaste Emelie hjälpa mig, hon är jättesnäll och söt :> Och dessutom duktig att redigera och sådant. :>
Första skoldagen var det igår, såg jag fram emot det, NEJ! Men jag vaknade tidigt som tur var 06:30, så jag hann gå upp och göra mig i ordning, jag har slut på min vita kajal, mammas sög, och det gjorde min nya också. Jag måste köpa en ny så fort som möjligt. Och skaffa löshår, och sy eget löshår, jag vill ha långt hår, det är så fint, och man kan göra så mycket med långt hår. Taxin anlände vid 07:55, jag hann göra mig klar och gick ut mot den lilla bilen prydd i olika märken med adresser för olika bolag. Det var en mycket skäggig gubbe som körde mig, med stort yvigt vitt skägg och med stora ögonbryn. Resan dit var väldigt lång och tråkig.
Vi fick baka kanelbullar första gången, degen var slemmig och seg, men den var ändå rätt mysig att knåda i.
Efter detr åt vi tacos och dom la upp överdrivet mycket köttfärs, mamma har tydligen sagt att jag ska "äta som en karl".
VADFAN I HELVETE ÄR DET FÖR UTTRYCK?! Jag har aldrig ätit som en "karl" och vill inte göra det heller! Men såklart ringde läraren mamma och mamma fick damp och fick mig att känna mig helt jävla oönskad oc blablalblalblalbswofjapighadogdhagoadghadghaduga. Jag hatar dom.
Idag i skolan bakade vi också, och dessutom slutade vi halv 1, sen kom jag hem och sov, hur läbnge vet jag inte, men jag behövde sova kände jag, så jag lät mig själv göra det. 
Idag har jag inte gjort så mycket, suttit vid datorn och letat bilder på supersnygga manba-tjejer :>
Nu orkar jag inte skriva mer, jag ska försöka vara mer aktiv i förtsättningen :>
Godnatt bloggen :> 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.