Jag må han leva.

Hej bloggen, idag är det pappas födelsedag, jag skulle vilja säga hurra, men det kan jag inte.
Idag fick jag reda på att pappas födelsedag började med att det var några i våran trädgård inatt, några tjejer och några killar. Lycka till med att jag kommer kunna sova nu! Och att man gör något sådant, jag menar, vad är meningen egentligen? Jag ahr mina misstankar på vem det var. Men det säger jag inte. Därför ska jag och min kära lillasyster Inez sitta och bevaka trädgården hela natten, ifall dom kommer igen. Och vi ska ta in våra kaniner, dom ska inte få skada mina älsklingar.
På tal om kaniner så har jag och Inez varit sociala med alla kaniner idag, vi har 4 stycken, som är ute i våran trädgård just nu. Dom är jättesöta :> Först ut har vi Othello, som vi fick av våra sysslingar vars kompis har flyttat till USA, och därför ville hon ha någon som tog hand om hennes kanin, och vi tackade gladeligen ja! Han är svart med lite vitt i sig, liten och öronen rakt upp, hans öga är lite blått också, han är väldigt söt! Men också ganska asocial, så jag och Inez jobbar med socialträning för honom :>
Othello delar bur (en stor) bur med Pandora, vi köpte henne som partner till Othello, dom gillar varandra mycket :> Pandora är hälften harkanin och därför ganska så stor, vild-kanin färgad och har stora öron som står rakt upp, hon har helt underbara enorma ögon som det är lätt att fastna för :> Hon har rymt 2 gånger men vi har fått tag i henne, hon har dock slutat att försöka rymma nu, men hon är också rätt asocial, jag och Inez jobbar upp hennes sociala förmåga.
Efter Pandora kommer Emo, en kanin vi fick av några vänner till familjen som skulle flytta, och vi fick honom. Han är en lejon-kanin, han har en stor fluffig man där framme :> Han är någ den socialaste av dom alla, men kan bli sprattlig och rädd om man håller honom eller pussar honom på fel sätt. Det är inte så mycket träning med honom, men han är så söt, så jag och Inez håller honom ändå.
Efter Emo kommer Isor, en kaninunge som bara är 3 månader gammal, vi köpte honom som partner till Emo, men eftersom emo är hane och inte kasterad slutade detta i att Emo face-fuckade Isor, bokstavligen. Så Isor bor i en annan bur, han ska dock få en större med tiden. Isor ser ut som en liten lakritsglass, och precis som Emo, har han en liten rufsig man på framsidan. Han är inte så van vid oss, så han är lite rädd, men han blir tamare allt eftersom. :>
Gud vilken no-lifer jag är insåg jag precis, haha. 
Jag går klädd i linne och i shorts, det brukar jag aldrig ha, linne då, men jag har det nu,för att alla ska tro att jag mår helt okej och sluta med att kontakta BUP och blabladgdlghdsljghsdklghsdkghksdjghsdkjghkdjghasfhjskhasjkfhasj. Jag mår inte alls bra, jag blir fetare och fetare, magen vller snart ut över hela golvet! Är det normalt! Nej det är det inte! Jag är tjock och ful och äcklig! Jag kan aldrig säga att jag gillar mig själv, kommer aldrig kunna säga det heller! Hur mycket någon än tvingar mig, kan jag bara inte säga det. Jag hatar mig själv och så är det med det.
BUP var jag på för några dagar sen, då frågade min psykolog om jag hade haft en bra sommar. Förutom att jag har blivit psykiskt torterad under hela sfihdifhdofiodf-sommaren! Ja, då har den varit superbra, men vänta, då finns det ingenting kvar av den! Nu åker den jävla ordboken ut ur mitt liv, jag vill aldrig se honom igen! Ush och fy på honom! Det var han som kom på schemat, eller det var BUP. Dom är onda! Rakt igenom, dom har inga känslor och inget hjärta! Robotar! Det är dom! 
DÖ!
Nu sitter jag här och skriver, men jag har inget att skriva om. Varför skriver jag? Jag vet att jag vill skriva men jag vet inte vad jag vill skriva. Jag får snart psyk på mig själv! 
Nu ska jag sluta skriva innan jag tråkar ut dig och mig själv till döds,bloggen! 
Hej då.  

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hjälp mig, Levi! Jag kvävs :O

2009-09-01 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.