Viktuppgång

Jag har gått upp i vikt. Enormt mycket vikt, jag ser det i spegeln, fettet väller ut åt alla håll och kanter. Jag kan inte känna min ryggrad lika tydligt som jag kunde innan och jag får tag om mer fett på magen. Det är bara ett av flera tecken på att jag har gått upp MASSOR i vikt. Här krävs det matstopp, och det är nu, innan det blir en hälsofara för mig. Innan jag sprängs vill säga.

Regel nummer 1: ALDRIG MER SÖTSAKER

Regel nummer 2: Hålla koll på vad som finns inuti maten jag äter och hur många kalorier det innehåller

Regel nummer 3: Försöka förbränna det jag äter så ofta jag kan

Vi lever i ett sorgligt samhälle, vet ni det. Ett jävligt sorgligt samhälle. Det är samhället med alla dessa modeller som är supersala som får tjejer och killar att sluta äta. Jag hatar samhället, samhället och dess jävla ideal om allting. Jag kanske inte vill se ut som en barbiedocka som kommer precis ifrån fabriken! Jag vill inte se ut som en jävla gangster med häng och allt skit. Samhället, detta jävla samhälle.
Jag vill till Japan!
Nu!

Till Felicia: Jag saknar dig så enormt jävla mycket ska du veta! Du anar inte hur glad jag är för att du äter! Jag älskar dig och vill att vi ska träffas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.