Första dagen.

Idag var det första dagen i skolan. Jag blev faktiskt mycket förvånad över att den var lättare än vad jag trodde att den skulle vara. Ångesten var inte där lika mycket i alla fall, och det är ju bra. Jag höll på att motivera mig själv hela dagen. Ungefär 70% av dagen gick åt till matte, jag hatar det ämnet, men det gick faktiskt helt okej. Det känns bra, för om jag får ett godkänt i matte till julen så kan jag passa på att höja mina andra betyg. Jag säger fortfarande inte att skolan känns bra, och jag tror aldrig riktigt att den kommer att göra det heller, jag måste bara försöka inse att lärarna faktiskt är snälla och försöker hjälpa mig. Annars skulle de nog ha gett upp om mig. David ska fan inte få trycka ner mig, om han har problem med mig, då är det just det, det är hans problem. Jag ändrar mig inte, bitch.
Imorgon blir det ingen skola för mig, vilket är tur, för jag behöver koppla av, sedan på lördag ska jag och Inez och Mathea ibäg till malmöfestivalen, jag hoppas att jag ser några snyggisar där.
Hm, jag kom just att tänka, kan en människa överleva utan kärlek, det kan den säkert, men vilket tråkigt liv det skulle bli. Men alla säger att människor behöver kärlek, men det behöver man faktiskt inte. Jag vet inte varför, men jag har bara den inställningen, just nu i alla fall.

Sen vill jag bara säga tack till alla som läser och att jag saknar er alla!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.