Feber

Ja, nu har jag åkt på en feber. Men så är det, jag ska bli frisk till helgen i alla fall, då blir det göteborg. Just nu sitter jag vid laptopen och tittar på Toy story 2, den kostar 35 kronor att hyra, men det är det värt. Jag vaknade upp och hade 38,7 graders feber. Jag måste köpa löshår ock köpa lite kläder.
Just nu sitter jag på msn och snackar med Emelie Angelstar som brukar designa min blogg. Hon är underbar den människan!
De senaste dagarna har Mathea sovit över vilket var lika kul som alltid! Jag fick låna en skitsöt kofta av henne som är ifrån BikBok! Ibland är BikBok kärlek! Särskilt när de säljer tuttifruttiplagg som jag kallar det med massor av färger.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. För jag...äsh.
Jaja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.