Jadu.

Förlåt att jag inte har skrivit på MYCKET länge. Jag har bara inte orkat på grund av att, jag vet inte. Jag är konstant trött och känner ångest. Jag har gått upp i vikt och förtjänar inte att leva längre.
Jag är så jävla tjock, jag vill inte väga så mycket som jag gör, allt jag vill är att svälta bort mig till i alla fall 49 kilo. Då blir jag glad. Ingen fattar det, alla bara: Nej du är inte tjock och blablablablabla.
MY ASS
Jag ser mig ju själv för i helvete, jag vet ju om jag är tjock eller inte. Min mage består nu av 100% fett, fett fett och mer fett. Jag orkar verkligen inte. Jag vill inte leva livet med ångest.
Självmordstankarna har ökat, varje gång som mamma håller upp en kniv till matlagning vill jag bara springa fram till henne och ta den ifrån henne och sedan skära av min enorma mage. Det blir bättre så, jag vill inte leva och jag vill inte vara tjock. Mina armar är typ som två stora jävla stockar. Jag vill vara SMAL, min kompis väger 45 kilo och jag är så jävla avundsjuk på henne, nu tänker jag inte berätta hur mycket jag väger, men det är mycket. JAG HATAR DET. VILL INTE pisdofaofhasolizf8wj67ysw r0sdighsdghutadsöolgafbölgpu9as *DAMP*
JAG HATAR DIG
DIG
DIG
BARA
DIG!
SLUUUUUTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.