Ojojoj

Det var fem veckor sedan jag uppdaterade senast. Jag vet inte riktigt varför jag inte har gjort det, jag har för mycket att göra helt enkelt. Jag har bara en massa skola, skola och ännu mer skola. Läxor varje dag. Matte, jag fattar inte riktigt vitsen med att kunna area och allt det där skitet. Eller jo, kanske area men inte y=x över N gånger 3. Det är fullt jävla onödigt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, för jag tycker bara att jag låter så jävla tjatig. Haha, jag har faktiskt tröttnat på mig själv. Men i och för sig gjorde jag det för mycket längesedan.
Jag har ångest för jag vet hur mycket jag har gått upp, vikten rasar över mig. Jag måste hitta ett sätt att förbränna det, jag vill inte ha kvar mitt fett. Det väller över alla håll och kanter.
I skolan går det ganska bra, men jag har mycket läxor som sagt.
Jag orkar inte skriva egentligen.
Jag är så fucking trött.
Snart ska jag ut och röka.
Ska försöka bli lite mer aktiv.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.