Ööööh.

För att fortsätta då, jag vill verkligen inte vara såhär fet.
HJÄLP MIG! JAG VILL BORT.
Det som är så jävla fucked up är att nu fick jag människobrist, jag kallar det människobrist eftersom jag behöver vara med människor som gör mig glad. Det jävligt konstiga är att jag har Aspergers, som gör mig asocial, men ibland så får jag helt enkelt människobrist, då ligger jag i sängen och bokstavligen suktar efter människor. Det kanske är för att jag är en så kallad "drainer", det har med det paranormala att göra. Drainers är människor som lever på andra folks energi och sedan gör det till sin egen vilket kort sagt betyder att om jag umgås med en glad människa så blir jag också glad, likadant blir det ju om människan är ledsen, då blir jag det med. Allas humör påverkar mig, jag börjar faktiskt snart tro att det är så, jag är nog en drainer.
Jag behöver er underbara änglar! HJÄLP!
Jag vet inte vad jag vill.
Jag vill dö.
Jag vill banta.
Jag vill lyckas.
Jag vill bo i Japan.
Jag vill bli frisör.
Jag vill ta bort alla mina problem.
Jag vill sova.
Jag vill sluta ha ångest.
Jag vill sluta ha OCD.
Mat är gift, det är rent gift för mig. Jag vågar inte äta, jag vill verkligen inte äta. Varje gång jag äter så växer min mage, den växer och växer och jag tappar kontrollen. Mat och jag går inte ihop, jag vill inte äta.
Gift
Gift
Gift
Ordet ekar i huvudet, jag kan inte få det att sluta.
Jag saknar mitt rakblad, rakbladet och jag hade kärlek, jag vet inte riktigt om jag vill ha rakbladet eller blodet. Blodet är så fint och förlåtande, de tar väck allt, all ångest, alla tankar.
Blod
Ordet ekar i huvudet, jag vill ha blod. Jag vill skära. Jag kan inte skära.
Hjälp mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.