When you can live forever.



Hej bloggen.
Jag har desperat längtan efter göteborg! Jag vill dit nunununununununununununununununununu!!!! D: Jag ska shoppa på Kawaii Design med Maja så det skriker om det. Och den hemliga planen som vi har, den kommer att toppa allt, jag berättar planen dagen innan den ska utföras. För några dagar sedan köpte jag en Pikachu-väska av en kompis, Felizia, hon är väldigt snel :> Jag köpte den av hennes bror för 50 kronor! Billigt billigt må jag säga!
Idag slutade jag halv 11, har inte tagit min antideprissiva tablett, jag orkar inte heller, den hjälper ändå inte, så vad är det för mening egentligen.
Jag ska också börja läsa twilight böckerna, och hoppas på att dom är så bra som alla säger att dom är, men jag förmår mig aldrig att faktiskt orka läsa dom. Kanske för att jag inte har läst någon riktig bok förutom Vingklippt Ängel på ganska länge nu, men jag vill upp till bevis och kola om dom är så bra.
Jag vill ha rakbladsärr på mina armar, fina fina rosa ärr, som kommer från ett rakblad, rakblad är fina. Så oskuldsfulla och rena.
Nu ska jag nog gå ner och titta på tv tills jag somnar, jag skriver kanske mer idag, hej då bloggen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

aw <33

söt då >:



btw, hur vill du ha din blogg, och vad är dina inloggningsuppgifter? minns jag rätt så ville du ha design av mig?<3

2009-08-29 @ 18:03:41
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.