Tjockis.Fetto.Äckel

Idag har jag varit med underbaraste Felicia! <3 Hon är så underbar, men så mager, så jävla mager. Jag tänker på henne varje dag, hon är min syster, eller det är nästan som det, jag vill spendera hela mitt liv i kontakt med henne om jag bara fick chansen.
Sedan så ljög jag för pappa och sa att jag hade ätit hos Felicia, men det slutade ändå med att jag satt och åt godis.
Jättebra CupCake
Jättebra!
DITT JÄVLA FETTO!
Jag har alltid haft ett konstigt förhållande till mat, alltid så har det varit att jag har ätit jävligt mycket och inte brytt mig eller att jag inte äter alls eller inte vill i alla fall. Just nu vill jag inte äta, men tvingas såklart av mina föräldrar för att BUP har sagt det till dem och de måste blindt lyda varje ord som BUP säger, om BUP hade sagt att de skulle kasta mig från ett höghus så hade de gjort det!
Imorgon ska jag göra det, jag ska ställa mig på den fruktade vågen och kolla hur mycket jag väger, säkert typ 150 kilo eller något!
Jag lovar att om jag fortsätter äta som jag gör så kommer jag sluta upp som en kille på 150 kilo som fortfarande bor hemma och tittar på porr hela dagarna eller någontingsånt! Hemska hemska hemska tanke!


Jag skulle kunna döda för att vara såhär smal
, så jävla fin hon är!
Men jag kommer ju aldrig att bli det, jag kommer gjödas upp i resten av mitt tonårsliv. De säger alltid att tonåren är dina bästa år, och visst, det är dom, men om man inte spenderar dem på rätt sätt så blir dem bara dagarna i mängden. Jag vill att mina tonårsår ska vara de bästa åren i hela mitt liv, men so far så vet jag att de inte är det. Men jag får väll hoppas. Hoppet lämnar mig aldrig.
Hoppas jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.