CupCake: Det börjar likna askungen ju! Lillasyster: Vi tittar på askungen!! *skratt*

Hej bloggen :>
Jag ler när jag tänker tillbaks på hur denna dagen har varit eftersom jag och min underbara lillasyster har skrattat ganska mycket idag, nu på måndag åker hon på läger, blä på det. :<
Dagen började med att jag vaknade 4:12, jag gick på toa och la mig i sängen, totalt förvirrad och med tröttheten bultandes i huvudet. Tillslut lyckades jag somna om och sov ända till 09:10 då pappa sa att jag skulle komma upp och äta frukost. För allas information så skulle jag ALDRIG gå upp vid den tiden för det, men BUP har bestämt ett shema med mina föräldrar om hur jag ska äta, om shemat inte funkar läggs jag inn på sjukhus. Jag vill döda dom.
Jag segade mig upp ur sängen, mina ben gjorde superont och ögonen bara hängde och hängde, jag åt frukost. Och sen gjorde jag inte så mycket mer, jag bytade aldrig om, det var en väldigt trött dag och jag höll nästan på att somna igen.
Det var molnigt idag, jag hatar det, molnen gör mig så deprimerad, grå är en deprimerande färg har jag märkt. Jag tvingades med till stranden i ösregn av mamma och pappa, psyk. De försökte få mig att bada, pappa hotade med att ta dator och mobil och ställa in resan till göteborg med syster den 11 juli. Detta rörde mig inte alls, han får göra nästan vad som heldst, men jag kommer ändå inte att bada. Anledningen vet ingen om,bloggen. Det är för att jag inte vill visa mig, jag är så ful och fet och framför allt väldigt äcklig, efter jag har badat blir jag självmordsbenägen. Allt jag vill göra då är att ta mitt liv. Hur får ingen veta, inte ens du.
Efter missödet på stranden åkte vi hem, jag var väldigt trött och framför alt väldigt irriterad. Men till min stora förvåning tog pappa inte min dator. Inte min mobil heller och ställde inte in resan till Göteborg. Det gjorde mig glad. Lillasyster och kompis satt och spelade Zelda, på min sparning. Det gjorde mig också lite irriterad, men jag lät ju dom, men jag är alltid så rädd att dom ska förstöra allt. Tillslut slutade dom, som tur var. Zelda är ett roligt spel, men det är svårt. Det betyder att man måste tänka efter, och det är inte direkt min starka sida.
Efter det gick lillasysters kompis hem, så vi umgicks. Vi har enormt kul ihop, eftersom vi har samma humor och skrattar rätt mycket åt allt. Det roligaste idag var när jag och lillasyster såg på Askungen 3, och det hände något med en pumpa. Precis som i Askungen 1, då sa jag:
- Det där börjar likna Askungen!
Då skrattade lillasyster så hon började gråta och sa däremellan:
- Vi kollar på Askungen!
Det gjorde såklart så att jag också brast rakt ut i skratt, men det var roligt :>
Däremot tycker jag att det är extremt dumt att dom gör en uppföljare på klassiska disneyfilmer, för dom blir aldrig bra alls. Dom försämras bara mer och mer, och orginal-filmen glöms bort. Och små barn börjar tycka om dom nya, men det är inte dom som är bra alls!
Nu blev jag extremt sugen på te kände jag, Chai-te, det är gott! Och jag är inte trött alls, men törstig, ja det är jag. Men jag får väll gå och lägga mig snart ändå, jag orkar inte vara uppe för länge.
Godnatt bloggen :> 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.