Fail vs. ?

Dagarna flyter iväg likt kvicksand, men ibland står också tiden bara helt stilla, det är läskigt, sjukt läskigt. Jag gör sällan någonting på dagarna, orkar ingenting, är trött 24/7, men jag måste överleva till Göteborgsresan, om det över huvudtaget blir någon. Då ska jag och Maja träffas och göra världens bästa plan någonsin, bloggen :> Det ska bil jättekul eftersom jag har 1200 kronor eller mer :D Kawaii shop får ha dörrarna öppna, jag ska köpa en kjol som är färgad som en regnbåge, regnbågar är fina :> <3 Också träffar jag ju självaste Snigelsyster Maja <3
För några dagar sen så var jag med underbaraste Felicia, och tro det eller ej bloggen, men jag gick faktiskt ut, en massa. Köpte en monster, den blåa, och den var väldigt mums. Vi gick och pratade och skrattade och diskuterade böcker :> Jag kan sitta och prata med Felicia i hur många timmar som heldst, hon är helt underbar.
Annars på dagarna gör jag ingenting, eftersom jag helt enkelt inte orkar det, är trött 24/7. Nu måste jag snart dusha känner jag, mitt hår är äckligt och fett. På tal om hår, jag färgade det för inte så längesen, nu är det hälften rosa, det är jag väldigt nöjd med :> Det var väll allt för nu tror jag, det händer inte så mycket i mitt liv.
Hej då bloggen :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.