Första inlägg. Hurra?

Hej. Jag har då bestämt mig för att börja blogga på grund av att jag behöver skriva av mig ibland. Denna blogg är ganska personlig, och därför är det ungefär 10 personer som har fått dess URL. Bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord. Mina depressiva tankar men också mina glada tankar. Vilket är få, men några måste man ju få ha. Jag suger på att göra layouts och sånt, så när jag har lärt mig får jag väll göra om den. Anledningen till att du får heta Yzmacore är att jag gillar Yzma, hon är smal, så smal vill jag också vara. Nu ska jag väll börja berätta om mig själv antar jag:
Jag heter CupCake, inte riktigt namn, men jag ger aldrig ut mitt riktiga eftersom det är fult. Jag är 14 år, jag fyllde faktiskt år igår. Hurra för mig, ehe. Jag bor i Laholm som ligger i Halland, dö åt det. Det är den dummaste staden i hela Sverige, ush. Huset jag bor i är hyffsat stort, jag har egen dator och eget rum. Annars skulle jag inte sitta och skriva, eftersom då skulle alla kolla, eftersom alla skulle se. Mamma och Pappa är skilda men bor ändå i samma hus, dom är inte snälla alls, så jag pratar inte så mycket med dom. Bara när jag måste. Fyra syskon har jag också, en storasyster, en storebror och en lillasyster, så jag är näst yngst. jag önskar jag kunde ge min lillasyster en bättre uppväxt, men tyvärr kan jag inte det. Jag är det ända syskonet som har diagnoser.
Mina diagnoser är: ADHD i tjej-form, till skillnad från killar så är jag rätt lugn, förutom när jag är arg. Aspergers-syndrom, har ingen koll på den alls. OCD, det står för Obsessive Compulsive Disorder, den diagnosen pratar jag inte om med någon alls, eftersom den tillhör mig. Deprission, denna får jag medicin mot, Zoloft, den funkar inte.
Ätstörning-UNS, UNS står för Utan närmare specifikation, men det vill jag ha , men BUP ger mig inte det, såklart. För dom är körda i huvudet. Mot detta får jag ett shema som jag måste följa eftersom min viktkurva pekar rakt neråt, om detta shemat misslyckas får dom lägga in mig på sjukhus. Psykbryt på dom.
Jag uppdaterar när jag känner för det, vilket blir lite då och då, jag tror det blir ganska mycket eftersom jag har rätt mycket att skriva till dig bloggen.
Men nu har jag jätteont i mina fingrar och orkar inte mer.
Hej då bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.