God afton bloggen.

Klockan är nu 23:29 och storebror har LAN med sin kompis. Dom är säkert mycket högljudda, roligt, svar nej. Imorgon kommer jag att dö, både psykiskt och fysiskt, först ska jag till tandläkaren och dö fysiskt och sen dö psykiskt hos BUP. Det ända positiva med besöket hos BUP är att "Ordboken" inte är där. Jag hatat honom. Det är han som har gjort mitt liv till ett helvete. Jag har lust att döda schemat, bränna upp det och slänga det från en bro. Men det kan jag inte, för då läggs jag in på sjukhus. Men det är väll lika bra det, mamma och pappa orkar ändå inte mig längre, så varför inte fördriva sin tid på sjukhus med massa människor i vita rockar som försöker få i mig mat. Roligt -.-. Jag vill bara bli smal, får jag bli det? Nej, tydligen inte! Jag kommer leva som fetto i hela mitt liv! Dö åt BUP! Ni försöker få mig komma ut, få mig att göra en massa saker! Era försök är lönlösa! Jag hatar staden jag bor i! Jag hatar BUP! Jag hatar tandläkaren.
Ush vad egoistisk jag är!
Jag hatar mig själv.
Nu ska jag sluta tjata om det, för att du kanske blir trött på det,bloggen. Men det blir jag också. 
För övrigt dör jag av längtan till på söndag, eftersom då blir det göteborg. På måndag blir det shopping med storasyster, jag ska spendera ganska mycket pengar tror jag, jag har ju trots allt 1845 kronor :>
Lista på saker som ska köpas:
Klämmor och accecoarer
Rosa hårfärg
Peruk (om jag hittar en billig)
Kjol
Gothic Lolita Bible
Hello kitty paraply
Tyg
Jag kommer säkert på mer, men denna listan får räcka så länge.
Nu har jag väll inte så mycket mer att skriva, dagen börjar gå mot sitt slut, men jag är inte trött alls. Kanske för att jag inte har tagit mitt melatonin, men jag orkar inte. På tal om det, så kan Zoloft åka ut ur mitt liv, den hjälper inte alls, den får mig bara att känna mer meningslöshet jäntemot livet. Som om jag inte redan hade nog. Varför kan ingen medicin bara ta och funka?! Den perfekta medicinen för mig skulle vara att biverkningen var enorm vikförlust, det skulle jag gilla, och jag skulle aldrig glömma att ta den heller.
Nu har jag nog skrivit färdigt, jag skriver nog mer efterhand, godnatt bloggen!     

Kommentarer
Postat av: Apple (Feliiicia)

Levi, alla vill vi bli bättre. De flesta i alla fall. Alla vill att andra ska vara nöjd med en, inte se ner på en. Alla vill vi se söta, vackra eller snygga ut. Smala... De som är långa vill bli kortare, de som är korta vill bli längre. De som har lockigt hår vill ha rakt, det som har rakt vill ha lockigt. Vi strävar efter att vara saker vi inte är. Ibland efter saker vi redan har eller är.

Levi, du är smal. Du är det, och jag vet att du förmodligen ser detta som tomma ord. I alla fall idag. Jag vill att du ska veta att den här jävla strävan efter att vara perfekt, felfri. Den är fel... Och jag säger det till mig med. Lika mycket som till dig. Men jag vet att jag inte kommer sluta sträva efter att vara den jag vill vara, den jag tror andra vill att jag ska vara. Inte heller du... För vi vill alla vara felfria, så att ingen kan säga att vi är dåliga.



Vad vi inte fattar är att vi inte är dåliga.



Om någon minut kommer jag skratta åt detta. Det ska Any se till.



Herregud.



2009-07-10 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.