Kvällsuppdatering

Hej bloggen, klockan är just nu 1:36, det är stadsfest och mamma och pappa är förmodligen helt packade nu. Jag är däremot hemma med mina syskon, men jag sitter var vid datorn.
Jag har varit med finaste Felicia idag, vi har alltid kul ihop :> Hon är så underbar, får mig alltid att må bra, jag önskar att hon kunde berätta om sina problem för mig,bloggen. Men det vill hon inte, och det ska jag inte tvinga henne till heller. Jag berättar ju inte precis mycket hemligheter själv. Eftersom det var stadsfest så gick vi ner och kollade på stan, det var bara en massa överdyra saker som inte var värda att köpa, förutom ett Hawaii blomkrans som någon köpte precis innan mig :< Det var den sista multifärgade. Fail. Men dom kan man köpa billigt någon annanstans också.
 Sen såg vi på Supersize VS Superskinny, jag vill vara Superskinny, det är fint, otroligt fint.
Senare idag åker jag till göteborg, jag orkar inte packa, jag är jättetrött, men kul ska det bli. Jag ska köpa massa olika hårfärger och jag funderar faktiskt på lösögonfransar i regnbågsfärg, jag har ju råd. Och dom är fina :> Men  jag vet ändå inte riktigt om jag vill, jag har aldrig haft på mig lösögonfransar, och vet inte om det är värt det eller ej. Man får väll testa, någon gång i alla fall. Det var meningen att jag skulle åka idag och träffa Maja, men det gick inte :<
Sen framåt kvällen gick jag och mina två systrar ut med ett par hundar som vi passade, jag blev snabbt kall, men hundarna var så söta så jag kunde inte låta bli att vara ute med dom lite till. Hundar är otroligt söta, i alla fall små hundar, vissa stora hundar är läskiga. Vi har länge funderat på att skaffa hund, men vi har inte råd. För övrigt gillar jag katter också och skulle mycket gärna vilja ha en, men det kan vi inte heller tydligen, eftersom att den förstör för mycket, eller stökar till rättare sagt. -.-. Jag gillar hamstrar också, dom är så små och urgulliga :>
Hundarna fick springa lite fritt och jag försökte springa ikapp dom, det gick inte så bra, men man får ju träna, sen när vi kom hem så skulle vi se på en film som kallas: Disaster Movie. Den är ny, och från skaparna av Epic Movie och Scary Movie, jag gillar dom, och då gillar jag säkert denna filmen med. Men den tog tydligen för lång tid att ladda ner, så vi tog Epic Movie istället, det gick bra, för den är bra :>
Maja smsade mig och sa att hennes mamma hade hittat min blogg, men hon var snel och skulle inte läsa den, men hon sa också till Maja att hon inte ville att jag skulle dra ner Maja i det depressiva. Det gör mig rädd, otroligt rädd! Maja är en underbar person, och jag vet att om jag säger någonting fel, så kan det sabba allt. Jag råkar alltid säga något dumt så att andra blir mer ledsna, och Maja säger att hon inte ska bli deprimerad eller så, men jag vågar inte riskera det. Så jag får vakta mina ord hädanefter.


Nu har jag inte mycket mer att skriva, och jag orkar inte mer dessutom, godnatt bloggen! 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du drar aldrig ner någon i något negativt jueee! :o <3

Jag tycker du är mer underbar. Vet du vad... Jag behöver dig xD Just nu :D

2009-07-13 @ 10:01:57
Postat av: Maja

Aww, jag vill inte att du ska vara rädd :( jag slår vad om min högra hand (och jag kan inte skriva med vänster! :o) att du inte drar ner mig <3

och underbar kan du vara själv! :D<3

2009-07-23 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.