Sorry, I'm just so tired.

Hej kära blogg, ledsen att jag inte har uppdaterat, jag orkar helt enkelt inte. Jag är så himla trött. Men jag måste uppdatera, för jag måste skriva.
Idag har jag blekt håret, det blev jag nöjd med :>
Håret blev ljust, men det är fortfarande stänk av orange i det,därför ska jag bleka det en gång till, och sedan färga hälften rosa och hälften ska fortsätta vara blont, det är fint. :>Jag gillar att exprimentera med hår, det är kul att se resultat, och att färga i alla möjliga färger och i alla möjliga kombinationer, det är ett sätt att låta sin kreativitet flyga fritt. Just nu har jag bara Lust att gråta och sova, lägga mig i min säng och tyna bort och aldrig se världen, aldrig lämna rummet. Det är så mysigt inne på mitt rum, när man känner för att vara där, annars är det säkert det tråkigaste stället i hela världen. Sen gosar jag med min CareBear: DoDo heter den, och är väldigt fin och gosig, jag fick tillbaka honom idag, efter att ha glömt honom hos en bitch.
Förra helgen var jag i göteborg, det var extremt mysigt, vi bodde hos min faster. Hon är jättesnäll och jag gillar henne mest i hela släkten, hennes son, min kusin, har ADHD som en kille. Han är söt, extremt söt, så energisk och glad hela tiden. Hna vill alltid att jag ska hjälpa honom på: Super Mario 64, eftersom jag inte har något annat att göra där så hjälper jag honom. Han tycker jag är snäll, min faster säger att jag är hans största idol, det gör mig orolig. Jag vill inte vara någons idol, jag blir så rädd för att dra ner mer och mer människor i det depressiva mörker.
I vilket fall osm heldst shoppade jag med min storasyster i måndags i göteborg, jag köpte:
2 rosa hårfärger
1 par rosa näthandskar
Gothic and Lolita Bible
Fresh Fruits
Jag drack också en Monster Energy för första gången, jag blev helt kär, det var den mest underbaraste energidryck jag någonsin smakat, puss på den <3 Jag kommer garannterat att köpa den nästa gång jag åker upp till göteborg.
Jag har fortfarande ganska mycket pengar kvar, och dom ska jag använda nästa gång jag åker upp till göteborg och träffar Maja, då ska vi shoppa på kawaiidesign, det blir kul. :D 
För övrigt behöver jag en bra sida där man kan köpa löshår i tyg eftersom jag ska försöka ge mig på att sy eget löshår så jag får långt hår :> Det är fint.
Detta var nog allt, godnatt bloggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.