Ängeln från det som kallas himmlen.

Gråt.
Tårar.
Sorgsenhet.
Tårarna rann ner för mina kinder.
Då kom hon.
Ängeln från det som kallas himmlen och lyste upp mit liv.
Vi hade roligt tillsammans.
Skrattade och allt möjligt.
Men jag såg inte.
Såg inte vad ängeln verkligen var.
En sorgsen ängel med vissna vingar och regn i sinna ögon.
Slöt sig in i sig själv.
Men jag lovar.
Någongång.
Ska vi klara detta.
Somewhere over the rainbow, we can fly to the sky.

Jag finns alltid för dig, den dagen du dör, dör jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.