Döda mig. Eller något liknande.

Mitt liv var bra. Jag blev allt smalare och smalare, var asocial och blev satt hemma och mös i soffan. Var vegitarian.
Men sen. En dag i juni, så helt plötsligt kom det, schemat.
Schemat som talade om hur jag skulle äta och när jag skulle äta, att jag skulle börja vara social m.m .
Sommaren 2009, den hatfulla sommaren. Det är ett minne för livet.
Jag glömmer aldrig tortyren jag utsattes för, allas blickar, allas hat. Köttet som kom tillbaks.
FUCKFUCKFUCKFUCKFUCK!
BUP hade för helvete inget i mitt liv att göra! De visste det. Men de gillar att plåga folk! ELLER HUR ?!
Sommaren 2009. Det är mitt värsta minne någonsin!
Jag vet inte vad jag gör, sitter och är deprimerad och cp. Ingen förstår, ingen kanske ens vill förstå eller höra när jag klagar ut över hela jävla befolkningen så att den kvävs i klagomål! Men jag måste få släppa ut det! JAG VILL SKRIKA UT DET! Jag kan fan inte leva med allt detta inom mig!
dkhfladhfadölfsdkjghksdöghhhhhhhhksdlghkhsdklgjsdgöksdjhkghsdkjöghasdjkghökjhköjlsd- så jävla arg är jag just nu!
Döda mig.
Jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Emelie

omg omg <3

Sötnos, BUP SUGER! <3 De gör folk feta ;__;

2009-11-22 @ 15:05:57
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.