Peppad som fan!

Jag är lite irriterad här. jag ser aldrig mamma längre, och om jag gör det så är det bara några få minuter. Hon är bara med hennes pojkvän Hans hela jävla tiden, jag vet inte ens om hon orkar bry sig om familjen längre. Jag menar vadfan, dumpa Hans eller något! Han är snäll och så, det är bara det att hon är hos honom exakt hela tiden och hon är typ aldrig hemma förutom på kvällarna och morgonarna. Bryr du dig verkligen?
Bortsätt från det är jag fett peppad inför göteborg om två veckor! Sitter och funderar på om jag ska tupera håret som Mami eller Kaori? Jag tror nog att Mamis är enklast så jag tar nog den. Men jag får öva på Kaoris till senare i sommar :>
Det ska bli så awesome att träffa Emelie! Hon är helt awesome och sen så kommer Maja kanske på fredag därtill! AWESOMEAWESOMEAWESOME!
Nu ska jag prata vidare med Emelie på msn!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.