Tisdag 16:19

God eftermiddag bloggen!

Sitter just nu och skriver i dig, jag gör inget annat, eftersom jag inte har något liv.
Jag har bestämt mig för att sluta äta igen, men denna gången får jag gå långsamt fram, riktigtriktigtriktigt långsamt. Men det ska nog funka. Hoppas jag. Jag vågar inte ställa mig på vågen, den kanske krashar ihop och så står jag där med glaskivor i fötterna eller så går den bara sönder p.g.a överbelastning.
Om 13 dagar händer det! Jag ska faktiskt till göteborg igen och träffa underbaraste Emelie! Det är det ända som håller mig glad just nu, och att Maja fick åka till Japan såklart!
Maja kanske kommer på fredagen! Awesome!
Nu har jag ont i huvudet.
Möh.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får träffa Maja på fredag då<3

2009-11-25 @ 12:58:04
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.