As the days go by.

Hej bloggen.
Idag var jag ute och red med lillasyster, faktiskt väldigt mysigt, testade att trava lite också. Hästar är fina djur, och vi kanske ska rida på tisdag igen, det blir kul. Jag gillar inte landet eller så, men rida är faktiskt mysigt.
I övrigt har inget hänt, mitt liv är en ända rak linje. Fail.
Ingen har märkt ärren än, och dom är ganska lätta att dölja, mamma vet om det. För BUP sa det till henne. för BUP är onda.
Jag funderar på att väga mig, men jag orkar inte eller vill inte. Vågen kommer bara visa 100 kg minst, så det vet jag redan.
Detta var en lite uppdatering bloggen, hej då för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.