Happy Halloween

Glad Halloween! Jag hoppas ni går på fester och klär ut er och skräms och allt möjligt! För mig blir det minsann ingen rolig Halloween, det blir precis som vilken dag som heldst. Jag vill fira Halloween, men min familj vill såklart inte det. Så jag måste rätta mig efter familjen och sluta fira Halloween.
Jag är så sugen på en cigarett nu, jag rökte ju innan, i ett halvår eller så. Men sedan slutade jag och nu är det 1 år sedan jag rökte sist. Men jag blir så jävla sugen ibland! Jag vill ha det nu, kanske ska fråga storebror om han har någon. Jag vet att det är farligt, men jag orkar faktiskt inte bry mig, mitt liv är fuckat som det är så det är skitsamma. En cigarett gör ju fan inget!
Nu ska jag nog ta och fixa cyberlox så att jag har något att syssla med, hej då.

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAPPY HALLOWEEN!

2009-11-08 @ 17:27:19
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.