Längtan.

Bara 4 dagar kvar tills höstlovet kommer. Göteborg här kommer jag!
Att handla är:
Rosa lösögonfransar
Två fejkpiercings
Det är måste, annars vet jag inte, jag måste fixa mina cyberlox innan jag åker dit också.
Det är slut med tysta dagar i skolan nu, annars blir det ingen mer japanska för mig.
Tack som fan.
Jag har stora ärr på min mage nu, förvånadsvärt nog så rann det ut blod och inte fett. Rakbladet är mig kärt! <3
Imorgon ska vi bada, fuck, jag får väll säga att det var kaninerna som rev mig, eller så bryr dom sig inte, vad vet jag. Hoppas Tokyo Decadance blir av, då blir jag glad, det kanske inte blir av, eftersom mamma och pappa kanske får se ärren.
Fuck.
Jaja, vi får se hur det går imorgon.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.