Nej nej och åter nej!

Jag sitter i mitt rum och är ledsen, Danmark resan är inställd. Den blev för dyr. Jag var dum nog och trodde att det skulle ske! "Du kan ju leta efter något på jullovet". Jullovet finns det inget och det är förfan om två jävla månader! Jag vet inte ens om jag LEVER i två månader till! Jag orkar inte komma tillbaks till skolan med alla gammaldags jävla lantisar till lärare och elever! Förutom syslöjd och japanskan är det INGET! Och jag menar INGET att längta tillbaks till! Jag ska försöka leva i två månader. Hoppas jag klarar det, om inte BUP och skolan tar död på mig!
Nu har jag köpte lite små gummiband för håret så jag ska snart börja göra mina cyberlox i Babyrosa och Limegrön. Hoppas att det blir som jag vill.
Jag kanske gör cyberloxen imorgon.
Skolan börjar snart.
FUCK

HELVETE
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.