NEJ!

FAN BLOGGEN! HELVETE!
Jag kommer att bli en bulimiker, det är jag säker på.
Innan ikväll skulle jag köpa en energidryck, så storasyster skjutsade mig snällt till Willys. Köpte en Burn, dubbel, den är god. Det värsta var att jag köpte en Mentos, mintsmak. Och åt upp den snabbare än kvickt, det kändes för jävla hemskt! FAN!
När vi var påväg hem så fick jag resten av Doris från min storebror, som jag vräkte i mig. Nu vill jag bara spy! Spy upp allt fett som jag har ätit, spy ut all sorg och rädsla! Jag kommer att sluta som en jävla tjocksmock innan jag dör! Det är jag säker på! Eller så blir jag en bulimiker, bättre är väll det antar jag. Fan vad jag är rädd nu!
Imorgon får jag sluta helt med godis! Och kanske energidrycker, jag gör vad som än krävs! BUP lyckades nästan hjärntvätta mig! Men inte nu längre! Jag har genomskådat dom! Dom har INGEN makt över mig!
Ge mig ett rakblad!
Jag måste skära för att se om mitt blod har fått små fettklumpar i sig, det är jag nästan övertygad om, så jag måste skära ut allt gammalt blod och ersätta det med nytt! Om jag bara kunde.
Jag vågar inte ställa mig på vågen, för jag vet redan vad den kommer att visa!
60 kg
Gissar jag på, denna sommaren vägde jag 52 kg, men BUP kom in i mitt liv, och började sin eviga hjärntvättning! Men det funkar inte på mig! Jag vet vad dom försöker med nu! HAHA! Jävla idioter!
Jag vill gå till ett ställe där man ser ut precis som man vill och alla respekterar det, men icke då. Det stälet finns inte, det ända sånt ställe jag skulle komma på är drömmarna. Och om det stället bara finns i mina drömmar, då vill jag leva i mina drömmar, jag orkar seriöst inte leva på jorden om inte tiden pausas lite! Så jag kan lägga mig ner och tänka igenom saker och ting.
FAN!
Spykänslan kommer snabbare och snabbare, jag måste hindra mig från att inte dra fingrarna i halsen och spy, för då sätter allt igång igen. BUP, sjukhus och blablabla. Det orkar jag inte, vadfan gör BUP egentligen i mitt liv, jag mår bara bra! Så varför fan ska dom komma in och tvinga mig att riva upp minnen och förstöra allting! För att dom är onda kanske? Det visste jag ju från första början.
Magen håller på att växa, den kommer snart att svälla upp som ett bowlingklot, måste komma på en diskret plan om att sluta äta snabbt! Innan jag blir ett levande mount everest!
Nu ska jag inte sitta här och beklaga mig mer, hej då bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.