Sega Söndagar.

Söndagar är alltid så sega, jag har ingen ork till någonting, för det är skola imorgon. Jag vill inte dit! Det finns aldrig något att göra, så varför ens försöka lysa upp dagen.
Jag ska rida igen på måndag kväll förhoppningsvis, då ska jag rida på en stor fin häst som heter Kitty. Trevligt trevligt, jag har i alla fall hittat något som jag kan göra på vissa dagar. Nu när jag inte har pengar eller något. Förutom datorn vill säga, men när jag inte är vid den så kan jag ju rida lite då och då.
Jag föddes i fel generation, jag vill tillbaka en generation! Och få samma intressen såklart, för då var Angeleek och Manba-stilen populärast och alla i Japan var typ färgglada. Nu är alla bara svarta. Jag gillar svart, men föredrar faktiskt förgglatt mode. Och nu är nästan hela Manba-stilen utplånad, hoppas den kommer igen, bättre än någonsin.
Jag måste skaffa löshår. Jag vill ha samma hår som Mami hade i en video, hon är så enormt snygg! Jag vill vara liten och smal och snygg! Men istället är jag äcklig ful och fet.
Det bästa är att man får se en närbild i videon på hennes sminkning, awesome!
Ingen vet vad jag pratar om nu, bloggen. Haha. Det är lite skönt att ingen vet, ingen förstår. För då får man vara ensam med sina tankar.
Jaja, nu ska jag leta bilder på AngeleeK och sedan gå ner eller något skit.
Hej då bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.