Tonari No Tortoro

Totoro, Tortoro, Tortoro, Totoro.
Jag älskar den låten! <3 Jag får gåshud när jag lyssnar på den! Så vacker musik och den får fantasin att flöda runt i hela min kropp så jag håller på att sprängas :D
Idag har varit en väldigt död dag, jag har inte gjort någonting, bara legat hemma i soffan och myst, tittade på en film, Kikis Expressbud, från skaparna av Min Granne Tortoro. Bra film att se på, men jag gillar Min Granne Tortoro mycket mycket mycket mer. Den underbaraste filmen någonsin!
Jag är en nörd, jag spelar World of Warcraft. Det är det ingen som vet, förutom du och familjen bloggen.Det är ett bra spel, än så länge. Det är kul när man inte har något att göra, jag är ingen extrem-nörd, jag kan klara mig utan det i ett år eller så, men jag gillar att spela det. Ibland. Nu när det är Halloween blir det extra kul, för då kan man få en kvast att flyga på, det är sött.
I alla fall, jag längtar tills på måndag, jag har enormt mycket affärer som jag vill besöka! Och behöver besöka dessutom, jag är glad att jag får komma till den älskade staden Göteborg! <3
Jag ska sminka mig på tåget, och kanske fixa någon frisyr, nu när det är Göteborg! På Onsdag åker jag olyckligtvis hem, men då har jag i alla fall varit där.
Hej då bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.