Awesome bloggdesign by Emelie Strange! <3

Som ni märker har hela bloggen fått en makeover av Emelie Strange :D<3 Tackar ödmjukast till henne <3 Jag gillar verkligen den nya bloggen :3
Idag har varit helt okej, jag har haft japanska! ^^ Läraren var fruktansvärt trevlig, och hon gav mig några suddgummin från Japan som är helt enkelt för söta för att få suddas ut. Hon blev imponerad av hur snabbt jag lärde mig och hur mycket jag redan kunde, hon undrade hur länge jag hade gillat japan och varför jag ville lära mig japanska. Hon ska fråga hennes vän från Japan, hon kommer själv därifrån, om hennes vän kunde ta bilder vid Harajuku, eftersom jag sa att jag älskade japanskt gatumode, får hoppas att hon svarar :D Anywayz är hon en awesome teacher :D Jag har redan gjort läxan som jag fick, skriva mitt namn på Katakana och Hiragana, det var roligt :3 Hennes son hette Ringo, det betyder äpple på japanska, supergulligt! *O*
Efter den trånga och obekväma resan hem, så fick jag tröjjor av mormor, 2 av dom med hello kitty, och en med något annat som jag tror ska föreställa en seire, dom var fina ^^
Efter det har det inte hänt så mycket idag, men det har klart varit en ovanligt bra dag! :D
Nu ska jag göra läxan >.< I svenska alltså, hej då nydesignade blogg! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du gillar den :)

Awesome med bra lärare! :D

2009-09-17 @ 18:51:30
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.