Ena dagen är den andra lik, eller?

Hej bloggen.
Solen skiner, men det är inte varmt ute. För många är detta en bra dag, men denna dagen är ingen speciell. Det är bara en vanlig vardag. Helgen är speciell däremot. Jag ska dusha snart, men jag ska nog skriva här först och gå in på bilddagboken och fråga "Eldmyran" om hon kan hjälpa mig med mina cyberlox. Mööööh D: Jag vill sova.
Jag är supertrött. Men jag får väll suck it up och fortsätta med livet. Eller om detta är det man kallar liv. Jag vet inte riktigt om jag vill kalla det för ett liv. Menmen.
Jag saknar Felicia, hon är så snäll och allmänt supergullig, men jag kommer inte träffa henne så ofta, eftersom vi bor ganska långt ifrån varandra >: Jag bor långt ifrån dom som står mig närmast.
Ironi, jag hatar dig D:
Nu har jag inget att skriva, inget händer någonsin ändå, hej då bloggen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Saknar dig med

2009-09-23 @ 12:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.