Fat, selfdestructiv and psycho.

Jag är ett psycho, bloggen. Det insåg jag idag.
Efter ett samtal på BUP, skulle mamma gå in och handla skor, jag stannade i den lilla trånga bilen som inte ens var våran. Då helt plötsligt kom en obehaglig känsla, och den växte, sjukt mycket. Den utväcklades ganska snabbt till panik, jag började hyperventilera och la mig ner i sätena för att försöka kunna tänka klart. när mamma kom var jag alltså helt slutkörd. Tröttheten skjölde sig över mig som en våg, och jag somnade i bilen.
Idag fick jag en syn, i vissa ögon är den bra, i andra är den dålig. Synen var att jag ska halsen av David, en i min klass. Jag mindes att jag kom bakom honom med en stor kökskniv, och sen tog jag bara tag i hans huvud, och svingade av det, kroppen föll ihop och huvudet likaså, det flöt ut rött vackert blod från hans huvud. Kniven var full med blodoch jag hade ingen som heldst ånger över vad jag hade gjort. Jag tycker han förtjänade att dö idag, i alla fall hade jag lust att döda honom. Han kan inte acceptera att jag är som jag är, enligt honom ska killar bete sig på ett sätt och tjejer på ett annat, att dom ska gilla olika saker o.s.v. Det är det dummaste någonsin! Vem i helvete har kommit på att dela upp de olika könen på det sättet! Man kan väll för helvete få tycka om vad man vill varesig man är kille eller tjej! slfjaskfjasökfklsajfklsafjhlsjlfkslkfskfs- så arg jag blir!
Han har aldrig gillat mig, varför vet jag inte. Kanske för att jag ser ut som jag gör, jag har ingen aning. I alla fall så fick jag lust att döda honom, jag skulle ändå aldrig kunna döda någon, men det var en fin tanke, tyckte jag i alla fall.
Jag skrämmer mig själv, för jag vet att jag aldrig skulle kunna döda en annan människa, ändå föreställer jag mig själv då jag dödar en människa. Jaja, jag är personlighetskluven eller vad fan som heldst, jag orkar inte bry mig.
Vet du bloggen. En hemsk tanke har slagit mig, men jag vet inte om den är hemsk om jag låter den fortsätta. Det är självmordstankar jag pratar om, kära blogg. Jag funderar gång på gång på att överdosera medicinerna, jag funderar ibland på att dricka mitt eget blod, eller förblöda. Jag vill inte dö! Men jag kan ändå inte hålla mig borta från själva tanken. Det är i alla fall inget allvarligt, inte än i alla fall. Om livet fortsätter att vara som det är nu, då vill jag dö.
Nu ska jag väll försöka gå över på det lite mer positiva, höstlovet är något jag längtar till enormt mycket, då blir det göteborg :> Kanske jobb på Kawaii Design, om snällaste Jenny svarar ja, det ska bli superkul! Jag hoppas att MAJZ också ska få jobba där, det är en mysig atmosvär i hela butiken, och Jenny och MAJZ är två supermysiga människor, så det lär ju bli det bästa jobbet hittills! Om vi får, och det hoppas jag innerligt!
Kawaii Design är min favoritbutik just nu, Jenny har gjort butiken som en liten lägenhet med kläder i, den är så himla mysig, jag var där och sminkade mig i helgen med MAJZ och en gång själv, den gången jag var själv satt Jenny och pratade med mig :> Hon lyckas vara som en liten kompis och expedit på samma gång!
Jenny är ascool! :D
Nu har jag väll skrivit nog för denna gången, jag har inget mer att skriva. Godnatt, kära blogg.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du ska aldrig dö! <3

2009-09-23 @ 12:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.