Jag vet inte.

Jag hinner inte med. Jag vet inte. Allting är bara en stor sörja. Jag hänger inte med i livet, skolan och allt. Mina tankar susar omkring likt en jättestor berg-och-dal bana som bara går om och om igen. Kan man inte bara stoppa tiden lite? Bara typ en timme eller så! Jag vill bara sova lite längre!
Känslan att skära har blivit större, ibland har den minskat och ibland är det stor. Den smyger sig på mig ibland och jag anar hur den tar över mitt inre. Blodet är mig kärt, och har varit ett tag nu. Jag funderar på att rista in FETTO i magen på mig. Ge mig ett rakblad! Funderar på att köpa ett från consum, men jag vet inte om man måste vara 18 och hur mycket det kostar. Jag kom på en sak, om jag skulle skära mig runt hela kroppen, då skulle hela jag vara ett konstverk.
Selfdestruction or Inner beauty?
Det skulle det heta, eftersom det är selfdestruction och många tycker säkert att det är groteskt,fult,äckligt ock så vidare. Men Inner-beuty delen är att rätt så många människor ändå ser det som ett konstverk och uppskattar det, det har jag funderat på dom senaste veckorna, bloggen. Man vet ju aldrig med människor. Dom kan vara snälla i ena sekunden och andra hur bitchiga som heldst. Falskhet äcklar mig enormt mycket.
Senaste dagen har jag kommit på en design, som jag ska änvända när jag är Manba, awesome. Bara det att den kanske är lite svår att göra, men det får jag ta. Jag har ju redan en bastkjol, bara det att solariumet kan bli lite läskigt, jag har aldrig varit i ett sånt. Egentligen tycker jag inte om att vara solbränd,bloggen, jag följer aldrig med till stranden på sommaren eller liknande, men solbrännan går ju över. Och om man ska vara Manba så krävs det en solbränna. Frågan är bara hur dyrt det kommer att bli.
Jag vill bleka håret! jag måste det om jag ska färga det blått, ljusblå är en fin färg, och jag älskar at färga håret, så varför inte?
Jag känner mig egoistisk, jag hatar den känslan! Så jag ska inte skriva så mycket mer,bloggen, kanske lite till bara.

MEDDELANDE TILL MAJZ:
Du, jag tänkte att vi ska ju vara Manbas, så kan inte vi liksom dansa ParaPara utanför Nordstan också? :D Det hade varit askul! >w<
Svara genom en kommentar! :D

Hej då bloggen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Skär dig inte levi... snälla... Du kommer bara fastna i det igen.



<3



2009-09-25 @ 16:39:26
Postat av: Majaaaa~

två saker okioki? :3

ett: jag håller med felicia. <3

två: KLART SOM FAN ATT VI KAN DANSAR PARAPARA! 8D måste bara lära mig HAHA <3

2009-09-26 @ 14:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.