Kawaii

Dagens citat fick bli dagens lilla rubrik, eftersom det är nog det ordet som jag har använt mest idag.
Badet var jobbigt. Nog om det.
Maten var jobbig. Nog om det.
Japanskan var awesome! Som alltid! Och nu ska jag berätta om den för att jag vill!
Hon testade hur mycket jag kunde, ett test, eller två, fick 11/11 och 19/20, inte illa om jag får säga det själv. Hon är en så snäll lärare så det blir lättare att lära sig! :D
Vi snackade lite om Harajuku och Shibuya och olika gatustilar, hon har sett alla eftersom hon har bott i Japan! Det vill jag också. Jag måste dit!
Nu har jag inget mer att skriva, japanskan var ännu en gång helt awesome!
Nu ska jag tänka på att jag borde ha spytt idag efter maten.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktig du är :D<3

2009-09-23 @ 19:59:47
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.