Likgiltighet

Hej bloggen. Idag åker jag till systers lägenhet, sover över där till och med. Det ska bli kul, hoppas jag.
Dagen har inte varit någonting förutom just tråkig, likgiltigheten svämmar över mig likt ett hav. Den dunkar i mitt huvud och håller på och göra mig galen. Jag kan inte sitta vid datorn för länge för då blir jag uttråkad.
Jag har tappat törsten, jag känner inte alls att jag är törstig längre, jag kan gå i ett dygn utan att dricka, utan att äta också för den delen. Men det får jag ju inte.
Jag såg mig i spegeln när jag skulle dusha, magen har växt, otroligt mycket! Nu vet jag, jag kommer vara fet för resten av mitt liv, så jag får väll för fan ta och vänja mig vid det.
Jag hatar att likgiltigheten drar över mig men jag kan inte göra något som kan stoppa den! Jag är för trött och orkar inte!
AAAAH!
Hej då bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.