Night time.

Nu är det natt.
Sitter hemma i systers lägenhet och skriver på hennes laptops. Dom är mysigare än vanliga datorer, jag måste skaffa en någon dag. Jag kan inte sova. Awesome. Är trött och sliten, får väll försöka sova någon gång ändå. Syster är uppe och lyssnar på musik, hon lät mig sitta lite själv så jag tar chansen och skriver nu.
Vet inte hur länge jag kommer vara uppe, jag vill inte veta det heller. Men klockan är 00:43 så det är inte sådär jättemycket.
Det är mörkt ute, det är lite läskigt, eftersom syster har en lägenhet som är som ett litet hus, är det lite läskigt att sitta här för sig själv nere på nedervåningen, dock är det mysigt också. Tyst och lugnande, det är inte ofta det är såhär tyst, inte i mitt hus i alla fall, i nattid är alla tysta, jag skulle vilja har varm choklad men jag kan inte fixa det, så jag får väll ta en kopp vatten istället. Awesome.
Nu är det söndag, en dag tills skolan drar igång sin endlessvecka igen, inte så awesome. All tid i skolan känns som flera 100000 år, när det bara är några få timmar, men om man är deprimerad och inte kan tänka är det inte så jävla kul! På onsdag har vi bad också, fanfanfanfanfanfanfan, får väll glömma badkläderna igen. Vill inte att andra ska dö av skräck.
Nu ska jag gå och ta mig en kopp vatten och fortsätta flyga runt i cyberspace.
Hej då, bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.