Nolifer.

Idag i skolan kastade någon en macka på mig. Så trevligt. Fick smör i håret och det blev fett och äckligt. Fail D:
Utöver detta har inte dagen varit så särskilt speciell, hittade ett par nagel-smycken som jag kanske ska köpa, jag vill dekorera naglar, 3D naglar är fina.
Ikväll ska vi kanske till systers lägenhet och jag kanske ska sova där, hon har världens mysigaste säng nästan, frågan är om jag kommer kunna sova.
Jag har inga känslor längre. Eller jo en, och det är likgiltighet, den har kastat sig över mig och kommit in i mig. Jag kan inte känna mig glad,ledsen,sur. Ingenting. Jag orkar väll helt enkelt inte känna något, jag har inget att känna för heller. Inte just nu i alla fall. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv och jag vet inte vad som ska hända, om livet fortsätter såhär, då vill jag dö. Jag menar vad fan har jag att leva för om jag bara känner likgiltighet för allting. Men jag ska se hur gammal jag blir också får jag se vart livet bär.
Kanske till ett psykhem eller till Japan.
Hoppas det blir Japan.
Jag saknar rakbladen, en gång var dom en del av mitt liv, men nu har jag slutat med dom. Men jag känner ändå en saknad över att inte skära, se blodet rinna från ett vackert sår. Men jag kan inte, inte igen. Då blir det som cigaretter, man slutar aldrig med det. Blodet är trollbindande och dess makt över människor är total och går inte att stoppa. Blodet har en slags makt som människan inte förstår, eller inte vill förstå.
Jag saknar mina rakblad.
Nu ska jag sluta tråka ut dig bloggen, hej då.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vill du veta vad blodet har för makt? ^^ Det för syre ut i kroppen ;O

2009-09-23 @ 12:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.