Tiden flyter iväg.

Jag hinner inte med i tiden! Kan någon snälla stoppa den lite grann! Jag vill bara vila en smula!
Men det går inte och stoppa, så jag får väll sluta simma och kravla mig upp och titta på alla andra som flyter förbi med tidsströmmen.
Idag sa jag ingenting i skolan, jag har ingen lust att prata så varför ska jag då göra det? Jag har ingenting att säga heller, så varför inte bara vara tyst. David irriterade sig på mig idag, ännu en gång ville jag döda honom! Jag fick synen igen, blodig kniv, kroppen på marken, huvudet rullar. Jag hade inte kunnat döda honom, men skada honom kunde jag göra.
Imorgon kommer jag att dö psykiskt. Vi ska bada imorgon. Vilket betyder visning av överkroppen! FANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFAN!!! srhasljrhasjkrfhsdljsfökdjfaöklfjasdkfasjfl!
Jag är fet och ful och äcklig! Är det ingen som vill fatta det någon jävla gång! Ingen som vill fatta att jag inte vill visa fettet som väler över byxkanten! Men dom bryr sig inte, bara man badar så är det bra, och om jag inte gör det så får jag straff för det senare och blablablablabla D:
Jag kanske skriver imorgon, om jag överlever.
Efter badet blir det japanska! Det är ju en positiv sak! :D Ännu en dag med en awesome teacher! :D
Jag skriver inte mer nu, för inget jag skriver är intressant ändå, bloggen, hej då.

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3 du är inte fet :cccc

<333

2009-09-22 @ 19:04:38
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.