Dan före julafton.

Idag går dagen mycket långsamt. Det är nämligen dagen före julafton.
Jag gillar julafton, men varför all dess mat? Vad är meningen med att äta så mycket? Ska försöka stoppa i mig så lite som jag bara kan. Det kommer jag säkert inte att lyckas med men vi får väll hoppas.
Pappa sa att jag kommer att bli överlycklig när jag får min julklapp, jag gissar på dessa två alternativ:
1. Löshår
2. En resa till Japan

Alternativ två är bara en dröm, men jag kan väll hoppas. Samtidigt så får jag inte lägga upp för höga förväntningar, för då kommer de bara att krossas och jag blir bara deprimerad.
Men om man återgår till idag då, så har jag inget gjort, mest legat och tittat på tv och suttit här hela dagen. Det känns som att jag nästan kan hela TV:tablån snart, det är ganska kusligt.
Men just nu sitter jag väll och funderar på vad jag ska ha på mig, det blir nog något färgglatt, eftersom det är jul, kanske något rött, jag vet inte. Men rött och rosa tycker inte jag går så bra ihop, så jag vet inte. Men det hinner jag säkert klura ut till imorgon. Då får ajg också tillfälle att använda min nya parfym som jag fick av storasyster som inte gillade den. Den är rosa och luktar faktiskt gott, men jag föredrar lite mer godis-lukt, som ungefär Hello Kitty bodylotion, dom luktar mycket gott!
Nu ska jag vara social på msn, om jag hittar någon som jag vill prata med.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.