Frihet! Äntligen!

Nu har det kommit! Det som jag så länge väntat på! Nu har äntligen lovet kommit!
Jag tjänade ihop hela 890 kronor så här ska det shoppas! :D Jag är så jävla glad! Så fucking lättad för ett par veckor i alla fall! Men allting kommer ju tillbaks. Men låt oss göra det bästa!
Om inte.
Det blir som alla andra lov då jag bara sitter framför TV:n och slösar bort hela lovet, det kommer säkert att bli så, eftersom jag har ingen att umgås med. Jag längtar till jul, och nyår, med Felicia! ♥ Men jag vill inte gå runt och vänta på saker hela lovet! Jag vill göra något! Men jag ska ju leka i snön om den fortsätter med sitt trevliga sällskap! Som jag gjorde idag, jag och Inez hade snöbollskrig och gjorde snöänglar! Det var riktigt kul! Man fick vara liten igen.
Nu ska jag snart sova, jag är supertrött.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad mkt pengar _ fusk! :D<3 shoppa på!<33

2009-12-18 @ 11:30:54
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.