Jag vill bli 18!

Jag vill bli 18! Nu! Tiden går så jävla långsamt att en dag känns som 1 hel vecka! Jag orkar inte! Jag vill bli 18 med en gång! Flytta till Japan! Jag hittade en bild på en lägenhet i Tokyo som jag vill ha för 5000 kronor i månaden ungefär. Det är billigt! Om man tänker på att Tokyo är en av världens dyraste städer, då behöver jag nog ställa mig i kö nu, eftersom det är många som vill bo i Tokyo. Det är ingen stor lägenhet, men jag tycker dock inte att jag behöver mer plats. Om jag kunde, så hade jag velat dela en lägenhet med någon, någon som också brydde sig om mode, det hade varit perfekt.
Kanske i Shibuya-disktriktet, men det är nog ännu dyrare. Så jag nöjer mig nog med det.
Jag ska kämpa för att få det! Jag ska kämpa som fan! Det finns inget ge upp! Jag ska kämpa nu! Livet blir svårt ibland, men vadfan, det blir det för alla, jag ska kämpa!
Jag vet inte vad som händer, kanske, har jag börjat kämpa, tror jag att jag klarar det nu? Det är en skum känsla, men en härlig sådan.
Den känslan vill jag ha med mig! Alltid ♥
För jag vill klara det! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till! <3

2009-12-27 @ 15:55:17
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.