Piercing i örat.

Idag har inte varit någon särskild dag. Den har väll flytit på som vanligt, men om ungefär 40 minuter ska jag iväg och få hål i öronen! Peppad!
Snön har kommit och hälsat på, det trodde jag adlrig att den skulle göra, men den ville väll skänka oss sin vita gåva. Den kommer också några dagar fram, så jag har något att se fram emot, eller, det blir i alla fall i en fin miljö!
På lördag ska jag till Gekås och det blir mycket roligt! Ska köpa julklappar och blekning,hårspray och hårinpackning i massor!
Nu har jag inget mer att säga, jag känner mig lite tom.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wie :D

2009-12-16 @ 19:03:44
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.