Roadtrip. Eller något sånt.

Imorgon så åker jag, först till Gekås och sedan vidare till Göteborg. Jag hoppasatt jag ska kunna svänga inom Kawaii Design, men då måste vi vara klara på ullared ungefär vid klockan två, men vadfan, vi åker ju vid halv 6 på morgonen och om vi skyndar oss så hoppas jag att vi är färdiga i alla fall. Bara om vi inte kommer försent, igen, våran familj är ökända för att vara försenade. Det är bara för att mamma och pappa är så jävla lata och inte orkar kliva upp i tid, men jag ska fan ringa och väcka dom klockan halv 5. Då får dom fanemej ta och stiga upp ur sängen hur skön den än är. Dom tjatar alltid på oss att vi inte ska komma försent till skolan, så nu får dom också känna på hur det känns att vakna tidigt!
Jag hoppas verkligen <3
Vad jag ska köpa på Gekås blir väll hårspray,blekning och hårinpackning, kanske lite underkläder och accesoarer, men det beror ju på vad de har för priser och om de är något som jag gillar, jag hoppas de har några billiga stringtrosor där! Jag älskar stringtrosor, jag har faktiskt ingen aning om varför, det är kanske bara för att vissa av dom är så söta! Jag gillar liksom att vara lite.......lättklädd. I alla fall när det gäller underkläder, jag tycker att boxers är för trånga. Smink får jag ju såklart inte glömma, jag ska köpa en flytande och en fasst eyeliner!
När jag kommer till Kawaii Design blir det nog en ny mössa och kanske ett piercingsmycke att ha i öronen sen, men jag kan inte planera för mycket, eftersöm det inte ens är säkert att vi ska dit.
Det blir en stressig dag imorgon, och jag ska upp redan klockan 4 på morgonen för att göra mig i ordning.
Så nu ska jag slurpa i mig min Festis, ta en dush och sedan gå till sängs.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.