Seg söndag. Men snart är det lov!

Igår kväll hade jag en väldigt udda dröm.
Jag drömde att jag och Emelie och Maja och en massa andra random folk skulle till Ullared (Gekås). När vi var inne på Gekås så fick vi helt plötsligt höra om ett världsherravälde som skulle hända snart. Men vi tog ingen större notis.
Efter det så såg vi en massa fjortisar och helt utan att bry oss så stod vi i rulltrappan och dansade ParaPara.
När vi skulle gå ut ur Gekås så kände vi att marken började skaka och såg på en lägligt placerad TV hur en atombomb som såg ut som en verktablett kom emot oss. Men vi tog ingen större notis av det heller när alla andra där inne fick fullständig panik.
Vi såg en Purikura-automat istället och gick genast in för att ta några Purikuras! Det kostade egentligen 75 kronor per purikura, men eftersom alla folk hade jättepanik så smet vi inn och började ta Purikuras. Då kom helt plötsligt min gamla klasskompis och sa att han tänkte skvallra men vi drog in honom i Purikura-automaten och började ta en massa purikuras med honom. Trots att det var värsta invationen där ute så hade vi fullt upp med våra Purikura-bilder.
Plötsligt så kom mamma och sa att vi skulle till Willys helt lungt och drog ur mig ur Purikuran och Emelie och Maja. Sedan så åkte vi till Willys och hittade ännu en Purikura och började ta en massa roliga bilder i den.
Senare fick vi höra att det var en bondgård som hade hotat att spränga en atombomb, då sprang vi ut till den bondgården och planterade sprängmedel i huset. Konstigt nog så sprängde vi aldrig bondgården utan satte lim på deras stolar istället.

Ja, jag drömmer helt sjuka drömmar. Vissa är roliga och andra är inte sådär jätteroliga. Idag har det varit söndag, och det är ju helt klart tråkigt. Men snart så är det ju lov, så det är inte så farligt! Bara det att man ska orka med sista veckan i skolan också.
Imorgon så ska jag läsa upp dikter för gamlingar i utbyte mot pengar. Jag undrar hur mycket jag har tjänat. Hur mycket jag än har tjänat så blir det en väldigt massa shopping!
Nu ska jag chatta och flyga vidare genom cyberspace!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahhaa dina drömmar<3

2009-12-15 @ 18:13:55
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: Majaaaa~

ahhahah drömmen var ju love <3

2009-12-19 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.