Sekunder blir till Minuter, Minuter blir till Timmar, Timmar blir till dagar, Dagar blir till månader, Månader blir till År.

Och så vidare.
Nu kommer typ mitt tjat om den jävla tiden som går så fucking långsamt! Men det gör den ju! Hela jävla tiden har för helvete stannat. Det var inte det jag ville! Jag känner mig så stressad på något vis, illamående och så himla konstig.
Igår var jag och Felicia på sushi-baren, jättemysigt hade vi! ♥ Men jag tror nog att Felicia behöver öva lite på att äta med sina pinnar, om jag får för henne så ska jag ladda upp en video när hon försöker äta med japanska ätpinnar. Hon är för söt ♥ Jag ska fyra nyår med henne, bästa början på ett helt nytt år! ♥
Nu ska jag väll gå och ta mig en liten dush och sedan få tiden att gå snabbare på något konstigt sätt.
Hej då för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.