Back on blogg.

Hej.
Jag är tillbaks på bloggen igen. Nu kommer en ganska kort uppdatering om dagen, eller den kanske blir lång, vem vet. Jag kom till skolan idag med samma humör som jag alltid har. Jävligt deprimerad. Julia var sjuk så jag hade ingen att prata med och satt fasst med två idiotiska ungar. Jag känner inte så mycket för den ena killen, men den andra killen känner jag inget annat än rent hat för. Idag på gympan var jag så jävla nära på att skära halsen av honom med mina bara händer. Att få bli trackad varje dag är inte lätt ska ni veta. Jag har försökt ha överseende med hans diagnoser, men det har jag fan försökt i ett helt jävla år nu! Nu ska mamma och pappa skriva ett långt brev till min rektor. Men det kvittar. Jag kommer ändå inte gå till skolan imorgon. Jag fattar inte. Hela mitt liv förstörs på grund av.......djävulens avkomma. Nej men, jag fattar bara inte vad jag har gjort för fel, alla har rätt att få se ut som de vill. Du är inte den ända med problem här. Jag har någon många mer problem än du någonsin kan föreställa dig. Och nu går hela livet åt helvete. Jag orkar inte kämpa längre. Snart förlorar jag mitt hopp på mänskligheten. Det finns tre personer som min tro aldrig försvinner till, men de är inte människor. De är änglar eller något bättre.
Ni kanske tycker att jag klagar för mycket och överreagerar, men försök själv att leva under konstant hackande när man själv har egna problem som får en att vilja spy.
Ego som jag är så ska jag fortsätta skriva lite om mig själv. Jag mår inte sådär bra nu. Eftersomdet som har hänt. Annars så längtar jag starkt till söndag! Det kommet att bli väldigt kul! Det är en överraskning för er att få höra vad som hände. Men jag kommer i alla fall ha kul, och det hoppas jag att Felicia kommer att ha också. Jag kan bara nämna att vi kanske ska se bio, jag har länge velat se Alice i Underlandet. Den filmen verkar så sjukt bra och Johnny Depp är en så sjukt bra skådespelare och sjukt snygg som hattmakaren.
Jag saknar Maja och Emelie, två underbara personer som jag snart inte har träffat på ett år. Det får inte vara så. Jag vill träffa dem så ofta som möjligt. Men på grund av utspridda platser i Sverige så går inte det. På sommaren har jag bestämt att jag och Maja ska träffas och att jag ska åka upp till Emelie och sova där. Kanske Maja också vill att jag kommer till Uddevalla och sover över, jag vet inte. Självklart ska jag ju ha mysiga kvällar med Felicia som innehåller film och film och film.

Lite kul och onödig fakta är att jag har använt sex fem stycken hårsprayflaskor i år. Så miljövänlig är jag. Men det står faktiskt på PROFFS att det inte skadar ozonet, men två flaskor är inte PROFFS. Så vem vet vad det är i dem.
Jaja, nu ska jag borsta tänderna, ta på finnmedel och försöka sova.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: maja~

SJÄLVKLART SKA VI TRÄFFAS!

och hell yeah du kan sova här, hoppas jag o-o om inte mina föräldrar har ett av sina retard-moments D:

2010-04-24 @ 02:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.