En seriös update.

Kanske inte. Men i alla fall en update.
Idag i skolan så hade jag lust att ta hur många panodil som heldst och bara sova. Jag vet att jag behöver bra betyg, jag vet att jag måste få det för att komma in på den linjen jag vill. Men jag är så jävla trött, jag pressar mig själv och tar emot förolämpningar dagarna i ända. Då är det inte så lätt längre. Jag ska klara det! Jag ska få höga betyg, jag SKA plugga! JAG SKA KOMMA IN!
När jag kom hem låg jag mest och tittade på TV och var allmänt slutkörd, senare umgicks jag med lillasyster min och gjorde lite random shit.
Senare på kvällen blekte jag håret, eller, nja, utväxten i alla fall. Vilket är en stor del av mitt hår. Det blev faktiskt ganska bra, men jag har fortfarande lite att göra, det kanske tar en hel blekning till för att få allt gjort ordentligt så att jag faktiskt ser naturligt blond ut, men må så vara.
Imorgon blir det Gekås och jag längtar som fan.

Inköpningslista:

Plattång

Blekning

Söta klistermärken

Kajalpenna

Flytande svart eyeliner

Lite annat smått och gott.

Det beror ju på vad man hittar där, eller om man hittar det, för det finns nästan allt där. Till ett billigt pris också! Awesome! ♥

Nu ska jag nog gå och lägga mig, jag har en lång dag framför mig imorgon!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas du får det jättebra på gekås!<3

2010-04-07 @ 22:35:29
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.