[låt oss kalla det gästbloggning.]

ja, nu skriver Maja, för jag måste skriva av mig, och CupCake den underbara personen lät mig låna bloggen. <3

let's start.

i min klass, finns en tjej, hon är den äckligaste tjejen i min hemstad.
iår, har hon tillexempel playat MINST 7 killar. vemfan gör det?!!?
och hon klär sig som en jävla slampa, och tror att hon är skitcool när hon kaxar sig mot alla.
[hon är bara patetisk].
hon går runt hela tiden och skryter om att hon strulade med )"¤(&)# på Vision [ett disco typ], och att hon sen strulade med massa andra oh dansade med alla blablabla.
JAG FUCKING BRYR MIG INTE OM DIG - SLUTA SNACKA OM DITT PRIVATLIV 24/7. 
sa jag att hon säger högt, så alla hör "JAG HAR MENS OMG OCH BLABLA KILLAR BLABLABLA VILL HA MIG BLABLABLA!!"?
och sen så vet hon att alla kommer vilja veta. förutom jag, men då går hon och ställer sig framför och pratar med sin bästis om det, så jag åxå ska höra. går jag iväg följer dom efter.
att dom inte bara fattar att jag inte vill veta?!?!
att jag mår dåligt av det?
att jag aldrig har några killar efter mig [dom står i fucking KÖ för henne], att jag känner mig så otroligt ful, så otroligt värdelös?

jag är så nära att varje dag slå till henne, att skrika åt henne, men det kan jag ju inte. jag är ju "emo". [jag är inte "emo" alls. jag älskar svart, har mycket smink och tuperat hår, men jag kallar mig hellre...jrocker.] 
jag brukar vara stolt över mig, för jag är mig själv, men du gör det bara svårare och svårare.
jag förstår mig själv bättre på engelska btw. i give picture.



NU. nu är jag klar. tack CupCake<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.