Retard Moments.

Haha, den lägger jag på minnet mitt! Om jag hade något.
Just nio sitter jag här med blekning i håret. Och har ingen aning om vad jag ska skriva. Jag har inte skrivit på kanske några dagar beroende på olika saker. Hur som heldst så ser jag så fram emot imorgon! Då ska jag till Helsingborg och vara modell för en dag med Felicia! Jag är peppad som fan!
Bortsett från det, så vet jag inte riktigt hur det är med mig, jag mår väll som en helt normal tonåring gör, bara det att jag är så himla stressad. Jag har nästan ett ton med press som ligger på mina axlar.
Jag måste höja mina betyg, och det är inte lite det heller, men jag får väll börja dricka kaffe eller något skit, för jag ska klara det.
Nu ska blekningen snart tvettas ur, kanske skriver mer senare.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.