Seriöst...........Svettande!

Jag vet inte riktigt rubriken. Men idag har jag svettats. Svett är äckligt.
Idag har vi haft gympa och senare på fritidset övade vi voltige, blanda ihop det med en flis och en tjock jacka så får du svett. Så direkt när jag kom hem så dushade jag.
Idag har inte så mycket hänt, det gamla vanliga antar jag, japanska har jag ju haft också, vi jobbar med adjektiv just nu. Japanska är ett ganska komplicerat språk, men det är jävligt kul att lära sig det!
Äh, jag tror snart att jag går och lägger mig eller något.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Photobucket Jag heter då CupCake och bor i Laholm i Halland med min familj. Japan är mitt drömland och jag ska bo i Tokyo när jag fyller 18. Just nu är jag dock 14. Jag bloggar bara för mig själv och inte för någon annan, om du känner dig deprimerad efter att ha läst denna blogg. Fortsätt inte då.